6.11.2013
5.11.2013
4.11.2013
3.11.2013
Dinh Van Paris

Na polski rynek luksusowej biżuterii wchodzi właśnie prosto z
Paryża marka, którą cechuje wyjątkowa prostota wykonania, świeżość wzorów
i łatwość noszenia. Kreacje Dinh Van wyróżniają się i różnią od tysiąca
innych. Współczesna i ponadczasowa, czysta i prosta w kształtach, zarówno
dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci. Nazwa marki pochodzi od nazwiska
jej twórcy – jubilera Jean’a Dinh Van, który przez 10 lat uczył się
rzemiosła u Cartiera, gdzie jego ręce „zakochały się w metalu”. To doświadczenie
przykuło jego uwagę do luksusu i piękna.
31.10.2013
Nowa męska kampania Intimissimi z udziałem włoskich sportowców
Marka jako sponsor Włoskiej Federacji Sportów zimowych zaangażowała w niej znanych włoskich sportowców – Christofa Innerhofera, narciarza alpejskiego oraz Matteo Marsaglia i Manfreda Moelgg, zawodników, którzy wystartują w najbliższych zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Soczi. Zdjęcia wykonał Mariano Vivanco.
Subskrybuj:
Posty
(
Atom
)